FANDOM

Witam, właśnie widzisz pierwszą serię użytkowniczki LB w serii "Nieład w Skandynawii".

Uczestniczące kraje

  • Szwecja
  • Norwegia
  • Finlandia
  • Dania
  • Rosja
  • Wielka Brytania

Części

Główna

  • Oslo
  • Sztokholm
  • Londyn
  • Troms
  • Aalesund
  • Sundsvall
  • Malung
  • Egersund
  • Wyborg
  • Kotka
  • Helsinki
  • Londyn
  • Wiatka
  • Kostroma
  • Inverness
  • Kopenghaga

Liniowa

TBA

Bohaterowie

  • Kelly - 15-letnia główna bohaterka tej opowieści. Wyjechała razem z kuzynką Margaret do Szwecji, aby tam spędzić wakacje. Ogólnie lubi wychodzić na spacery i spotykać się z najlepszymi przyjaciółmi. O nowe rzeczy jest strachliwa, boi się technologii.
  • Margaret - ciotka Kelly. Podobnie jak ona, jest główną bohaterką. Często się opiekuje damulką. Rzadko kiedy się odzywa, kocha robić na szydełkach.
  • Cassidy - matka Kelly. Nigdy jej nie ma w domu, bo pracuje w Wielkiej Brytanii jako sanitariuszka. Kiedy ma czas wracać do domu w Islandii, to tylko po fachowe sprawy.
  • Jean - były mąż Cassidy i ojciec Kelly. Często jest złośliwy i ironiczny. Niestety, w tej historii jest głównym antagonistą oraz Kanclerzem Rosyjskim. Dąży do sławy i siania spustoszenia w wielu dziedzinach.

Rozdziały

Wprowadzenie

Historia przedstawia sześć krajów, które są na terytoriach skandynawskich. Tam, rozpoczynają się wielkie porządki, które nie idą za dobrze. Nowe spiski, które zostają wprowadzone w 2016 roku wystawiają skandynawskich ludzi na próbę... są teraz gorsi w położeniu od reszty Europy. Muszą zbudować potężne państwo, ale czy każdy z nich dąży do tego samego?

Rozdział 1 - Jak to się zaczęło?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki