FANDOM

III Wojna Światowa - Jest to pierwsza APE (Alternatywna Przyszłość Europy) Maki. Jak nazwa wskazuje w mapie zawarta zostanie III Wojna Światowa, akcja zaczyna się 29 grudnia 2015 roku.

Okres przedwojenny

III Wojna Światowa (1)
29 grudnia 2015 - Na Szczycie Unii Europejskiej w Danii mają zostać omówione plany UE na 2016 rok. Na najważniejsze obrady jest zakaz wchodzenia i przede wszystkim nagrywania rozmów. Jednak w internecie pojawia się filmik z całych obrad, więc w sieci zaczyna się burza. Okazuje się, że były tam omawiane tematy rozdzielenia 500 tysięcy uchodźców na wszystkie kraje UE. W ważnych miastach Unii zaczynają wybuchać manifestacje przeciwko uchodźcom.
III Wojna Światowa (1)
2 styczeń 2016 - W związku z wyciekiem informacji ze Szczytu Unijnego w Luksemburgu zwołano zebranie krajów Unii, uchwalono, że odbędą się poszukiwania kto umieścił film w sieci oraz, z powodu manifestacji, anulowane zostają wszystkie przedsięwzięcia zaplanowane 4 dni temu w Danii.

III Wojna Światowa (1)
10 styczeń 2016 - Szczegółowe śledztwo nie daje żadnych dowodów, jednak na Białorusi ogłoszono, że film nagrał i wstawił do internetu Siarhiej Kalakin - prezes partii Socjalistycznej Białorusi (której przeciwnikiem jest A. Łukaszenka). Dzień później (11 styczeń) potwierdzono, że Kalakin był i nagrywał niedostępną część obrad, A. Łukaszenka chciał, żeby zostało to sprawą Białorusi i białoruskie prawo egzekwowało mu karę, ale Szczyt odbywał się w Danii i tam odbędzie się proces sądowy.
III Wojna Światowa (1)
24 styczeń 2016 - Kalakin skazany zostaje na 3 lata więzienia w Danii, natomiast Łukaszenka w publicznym wystąpieniu stwierdził, że Kalakin nagrywał wszystkie obrady dla Putina i nie było to jego jednorazowym występkiem. Jako że Łukaszenka to wróg Kalakina zarzucono mu kłamstwo jednak nazajutrz (25 stycznia) Putin przyznał się do tego. Zarządał spotkania z głównymi przedstawicielami UE, m.im. z Angelą Merkel, Donaldem Tuskiem i Nigelem Faragem.
III Wojna Światowa (2)
30 styczeń 2016 - W Berlinie odbywa się spotkanie Merkel, Tuska i Faraga z Putinem, które również jest utajnione. Putin mówi Merkel, że wie o tajnych układach UE o przyjęciu przez Niemcy ponad miliona uchodźców. Władimir Putin ujawnia również pokój rosyjsko-białoruski z 2008 roku. Według Putina władze Białorusi złamały następujące punkty:
  • Ujawnienie tajnej rządowej informacji drugiego państwa
  • Poparcie UE w sprawie uchodźców.

Żołnierze rosyjscy przybyli do Mińska - stolicy Białorusi i w każdym momencie mogą zaatakować miasto, na 8 lutego zaplanowane zostało głosowanie państw UE o konsekwencjach dla Rosji, jeśli będą niekorzystne Angela Merkel ma przerwać głosowanie1, albo Putin jej grozi, że zdradzi Niemcą tajny dokument o przyjęciu miliona uchodzców.

- Niemcy, Belgia, Holandia, Francja i Włochy, jako pierwsze państwa UE, mają prawo przerwać każde głosowania/spotkania/Szczyty, jeśli następuje taka potrzeba. Mogą stosować się do tego tylko w poważnych sytuacjach

Więcej z Fandomu

Losowa wiki